ISO 9001-2015
Als onderneming denk je kwaliteitsbewust en is het benodigde vakmanschap aanwezig. De vraag is hoe wordt het kwaliteitsdenken afgestemd op het aanwezige vakmanschap? Kwaliteitszorg is een kwestie van het op de juiste wijze organiseren én integreren van het binnen het bedrijf aanwezige vakmanschap. Het is de bedoeling dat u alle processen die van invloed zijn op de kwaliteit van uw dienstverlening beheerst. ISO staat voor International Standard for Organisation en is hét begrip als het gaat om het waarborgen van kwaliteit.
Het heeft veel voordelen om aan de ISO norm te voldoen. Zaken als leveranciers selectie, inkoop, voorraadbeheersing, offerte-traject, uitvoering van werkzaamheden, klanttevredenheidsmetingen en klachtenbehandeling worden in kaart gebracht, zodat u deze eenvoudig kunt bijsturen om een optimale bedrijfsvoering te bereiken. Verder krijgen uw afnemers contractuele zekerheid omtrent de kwaliteit van uw dienstverlening, omdat die beschreven staat in aantoonbare procedures.
Arbozaken